Altınova mh. 518. Sk. Sama Buttim İş Merkezi Kat:2 N:1/7 PK: 16250 Osmangazi/Bursa
Bize Ulaşın! +90(224) 532 0 444 - 0850 888 1 444 +90(224) 211 00 47 bilgi@kobikom.com.trModern Ekipler İçin TasarlanmışÇağrı Merkezi Yazılımı
Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi Çözümleri
Rekabetin giderek arttığı son yıllarda özellikle hizmet sektöründe faaliyetlerini sürdüren işletmeler için müşteri memnuniyetini artırmak büyük önem kazınmış durumda. Satış sonrası müşteri hizmetleri, teknik destek, potansiyel müşterilere daha kısa sürede ulaşmak, Pazar araştırması, ürün tanıtımı ve satışı yapmak gibi birçok farklı sebeple firmalar çağrı merkezi çözümlerinden faydalanmaktadırlar.
Fiyatlara BakınÇağrı Merkezi Kurulumu
Çağrı merkezi çözümlerinin kurulumu için teknik bilgiye ve desteğe ihtiyacınız yok. Kobikom’un bulut çağrı merkezi yazılım çözümleri ile bugün konuşmaya başlamak için ihtiyacınız olan şeyler, bilgisayar, kulaklık ve internet bağlantısıdır.
Fiyatlara BakınSektöre Göre
Çözümler
Sektörünüze yada İhtiyacınıza Göre Sağladığımız Çözümlere Gözatın.
Ülkemizde her geçen gün giderek büyümekte olan sağlık sektörünün iletişim ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayarak, iletişim altyapılarını dijitalleştiriyor ve maliyetlerinde yarı yarıya tasarruf etmelerini sağlıyoruz.
Sağlık sektöründe öncü olarak hizmet verdiğimiz Hastaneler, Sabit telefon hizmeti, SMS hizmeti, IP Santral Hizmeti, İnternet hizmet ve Çağrı merkezi yazılım çözümleri hizmetlerimiz ile tümleşik haberleşme hizmetleri sağlıyor olmanın yanı sıra hastanelere özel çağrı merkezi çözümleri sunmaktayız.
Hasta Tanıma Sistemi
HBYS sisteminiz ile yapacağımız API entegrasyonu sayesinde Sabit telefon ve IP Santral hizmetini KobiKom üzerinden alan müşterileriniz, sistemlerinde kayıtlı olan bir numara tarafından arandıklarında ilgili numara ile eşleşen cari-kişi kartını, çalan kişinin önüne Popap olarak çıkarabilir yada doğrudan kişi kartını açtıra bilirsiniz. Bu özellik sayesinde kullanıcı arayan kişinin kartına ulaşmak için zaman kaybetmiş olmaz ve gelen çağrıyı cevaplamadan kimin aradığını görür ve arayan kişiye ismen hitap ederek çağrıyı cevaplayabilir.
Ses ve CDR Kaydı
Kullanıcı tarafından yapılan görüşme sistem tarafından ses kayıt altına alınır ve ilgili kişi kartı altına yapılan görüşme tarihi, görüşme yapan kullanıcı bilgisi, görüşme süresi ve ses kaydı olarak getirilebilir. Bu özellik birçok istatistik veriyi verebilmenin yanı sıra hasta ilişkileri memnuniyetini ölçmek açısından da oldukça önem verilen ve tercih edilen özelliklerden biridir.
TTS Aracılığı İle Hasta Randevu Teyit Araması
Sistem üzerinde var olan randevuları, randevu tarihi ve saati gelmeden önce sistem tarafından otomatik olarak aranarak, text to speech aracılığı ile Adı, Soyadı, randevu bölümü, tarih ve saati okunarak, hastadan ilgili randevuyu teyit etmesi istenir. Hasta randevuyu teyit etmesi halinde teyitli randevu, değişiklik talep etmesi halinde ise direkt çağrı randevu kuyruğuna aktarılabilir. Bu özellik hastanın randevusuna gelemeyeceği durumlarda ilgili saati farklı bir hastaya verilmesini sağlayarak zaman sarfiyatını minimize etmekle beraber, hastanın tekrar
E-Ticaret için çağrı merkezi yazılımı Gelişmiş bir telefon sistemiyle e-ticaret mağaza müşterilerinize daha hızlı yanıt verirsiniz. En sevdiğiniz alışveriş sepeti ve CRM’nizi Kobikom’un çağrı merkezi yazılımına bağlayarak tüm müşteri verileri elinizin altında bulundurursunuz.
Kesintisiz Ulaşılabilmek:
Kullanacağınız ip tabanlı 0850 numara ve sanal santralle birlikte kesintisiz iletişim sağlarsınız. Ayrıca numaranız asla meşgul çalmaz.
Ses Kaydı
Kobikom Çağrı Merkezi yazılımı ile, tüm aramaların ses kaydını otomatik olarak yapar, çağrı sona erdiğinde, her yerde ve her zaman doğrudan internet tarayıcınızdan ses kaydını dinleyebilirsiniz. Ekibinizin çağrılarını dinleyerek müşteri etkileşimlerini iyileştirirsiniz.
Gelişmiş Çağrı Yönetimi:
Çağrıları kurumsal bir anonsla karşılayıp, en kısa sürede ve doğru personele (MT) yönlenmesini sağlayabilirsiniz. Ses Kaydı özelliği ile yapılan görüşmelerin kayıt altına alınması Kaydetmek: Gelen/giden tüm çağrılarınızın ses kayıtları sanal santral üzerinde tutulmaktadır.
Servis Seviyenizi (SLA) Ölçümü: Kuyruk yönetimiyle gelen çağrılarınızı hedeflediğiniz sürelerde yanıtlanıp yanıtlanmadığınızı ölçebilirsiniz.
Siparişlerin Kargo Durumlarını TTS İle Okutmak:
Siparişlerinizin kargo durumlarını personellerinizin yerinde sanal santralle robota okutabilirsiniz. Böylelikle e-ticaret sitelerinde en çok karşılaşılan siparişinin kargo durumunu öğrenmek için arayan müşterilerinize daha az iş gücüyle yanıt verebilirsiniz.
Kapıda Ödeme Seçenekli Siparişleri Otomatik Onaylatmak:
Kapıda ödeme seçenekli oluşturulmuş siparişleriniz için sanal santral üzerinden otomatik robot ile aratarak onay alabilirsiniz.
Sizi Arayan Müşterilerinizi Tanımak:
Sizi arayan müşterilerinizin bilgileri e-ticaret sisteminizin ekranlarında otomatik olarak açılır. Böylelikle müşterinizi daha fazla bekletmeden isimleriyle karşılayarak müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz. İletişim Maliyetlerini Düşürmek: Bu sistemlerde birden fazla numara kullanılmasına gerek olmadığı için sabit hat maliyetlerinden kurtulmuş olursunuz. Ayrıca uygun fiyatlarla dış aramalar yaparak faturalarında %75’lere varan tasarruf edebilirsiniz.
Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı İmkanı
Finans sektörü işletmeleri genellikle büyük bir müşteri kitlesine sahip olurlar ve bu zaman zaman yüzlerce eş zamanlı çağrı oluşumuna sebep olur. Bu kadar yoğun çağrı trafiği için sorunsuz bir iletişim altyapısı oluşturmak hiçte kolay değildir. Kobikom’un SIP tabanlı numara altyapısı ve sınırsız sayıda çağrı işleme kapasitesine sahip çağrı merkezi yazılımı ile çağrı meşguliyetini ortadan kaldırarak finans sektörünün çağrı trafiğini sorunuz hale getiriyor.
Arama Kaydı Bildirimi
Finans alanında görüşmeleri kaydetmek esastır ve genellikle zorunludur. Bu nedenle Kobikom, kayıtlarınızı otomatik olarak depolayan, gerektiğinde arama kayıtlarını duraklatmanıza ve devam ettirmenize izin veren veya harici veri depolamaya bağlanan akıllı bir arama kayıt sistemi oluşturmanızı sağlar.
Gelen çağrılarda görüşmelerin ses kaydının alındığı IVR tarafında belirtilirken, dış aramalarda ses kaydının alınmasını çağrıdan önce anons ederek yasal zorunluluğu otomatik olarak yerine getirmiş oluyor.
Merkezi Santral Hizmetinin Teknik Servis Firmalarına Sağlayacağı Avantajları Nelerdir?
1. Maliyet Tasarrufu Sağlarlar
- Bayi’ler mevcutta kullanmış oldukları sabit numaralarını Kobikom servisine taşıyarak %70-80 daha uygun tarifeler üzerinden arama yaparak aynı oranlarında tasarruf etme imkânı elde etmiş olurlar.
- Hat başına her Ay ödemiş oldukları 30 ile 40 TL arasında sabit hat ücretinden kurtulmuş olurlar. ( Her bayinin ortalama 2 hattı olduğu düşünülürse aylık 60-80 TL arasında tasarruf etmiş olurlar.)
- Tüm şubeler ve merkez kendi aralarında merkezin belirleyeceği kısa kodlarla tamamen ücretsiz görüşmüş olurlar.
2. Daha Gelişmiş İletişim Altyapısına Sahip Olurlar
- Kobikom’dan hizmet alarak 40 yıl önceki teknoloji ile çalışan bakır (PSTN) kablo altyapısından kurtularak, yeni nesil SIP tabanlı dijital hat kullanmış olurlar.
- Tek numara üzerinden eş zamanlı sınırsız sayıda çağrı alıp göndererek numara meşguliyetini ortadan kaldırmış ve buna bağlı olan müşteri kaybını önlemiş olurlar.
- Eş zamanlı çoklu çağrı için birden fazla numara kullanmak zorunda kalmazlar.
- Gelen giden tüm telefon görüşmelerini ses kayıt altına alarak müşteri memnuniyetini artırmış olurlar.
- Kaçan ve cevap vermediği çağrıları günlük haftalık aylık olarak liste veya grafik olarak görerek müşteri hizmetleri seviyesini ölçmüş olurlar.
- İşletmelerine gelen çağrıların SL sürelerini ( Servis Seviyesi) anlık olarak ekrandan görerek ortalama gelen çağrıları yanıtlama sürelerini ölçmüş olurlar.
- Gelen çağrılarda görünen numaradan müşteri tanıması yaparak çağrıyı cevaplamış olurlar.
3. Daha Esnek ve Yönetilebilir Bir İletişim Altyapısı Kurmuş Olurlar
- Sunacağımız sabit telefon ve Merkezi Santral hizmetinin SIP uyumlu olması nedeni ile internetin olduğu her noktadan çağrılara cevap verip iş yerindeymiş gibi santrallerini kullanma imkanı elde etmiş olurlar.
- Taşınma, adres değişikliği durumlarında numaraların yeni adrese nakil işlemleri ile uğraşmadan ve hiçbir kesinti yaşamadan numaralarını kullanma imkanı elde ederler.
- Mesai saatlerini kendileri belirleyebilir, mesai dışında olduklarında gelen çağrıları merkez veya GSM numaralarına yönlendirme imkânı elde ederler.
- Otomatik aramlar ile zaman kaybını önler iş maliyetlerini azaltmış olurlar.
- Cevaplayamadıkları çağrılar merkez tarafından cevaplanacağı için iş kaybını önlemiş olurlar.
Bir çok hizmet sektörü gibi Emlak sektörü içinde görüşmelerin ses kayıt altına alınması, her zaman erişilebilir olmaları, oldukça önemlidir. Emlak sektörü danışmanları genellikle emlak ilanlarına Mobil numaralarını yazmaktalar ve görüşmelerini mobil numaraları üzerinden yapmaktalar. Bir emlak firması iletişim altyapısını Mobil numaralar yerine Kobikom’da alacağı IP Santral ile birlikte Coğrafi veya 0850 numaralar üzerinden yaparak aşağıdaki avantajları elde etmiş olurlar.
- Tüm gelen çağrıları ses kayıt altına alarak olası uzlaşmazlıkları ortadan kaldırmış olurlar.
- Danışmanların Mobil numaranızın kapalı, meşgul veya ulaşılamaz olması durumunda arayanlardan haberdar olmuş olurlar.
- Emlak danışmanı değişikliği sonrası ilgili ilanı istediğiniz danışmanın Mobil numarasına yönlendirerek ilan görseli değiştirmek zorunda kalmamış olursunuz.
- Hangi tarihte hangi numaranın aradığı ile ilgili bilgiye müşteri portalı üzerinden onlie olarak görüntüleyebilirsiniz.
- Danışmanların müşterileri ile yaptıkları görüşmeleri dinleyerek müşteri memnuniyetinizi artırmış olursunuz.
- Daha fazla özellik ve çözüm için Emlak sektörüne özel uygulama geliştiricisi iş otağımız olan Fibimi’yi ziyaret edin.
Bulut Tabanlı VoIP Çağrı Merkezi Çözümleri daha az temsilciyle daha fazla müşteri ile görüşmenize olanak tanır.
Mevcut numaranızı Kobikom’a taşıyarak veya Kobikom’dan SIP tabanlı 0850, 0212, 0312 gibi coğrafi numaralar alarak asla meşkul çalmayan bir numaraya sahip olursunuz. KobiPBX Bulut santralin sınırsız sayıda çağrı alma özelliği ile arayanları belirleyeceğiniz süre kadar çağrı kuyruğunda bekletebilir, sonra geri aranma seçeneğini tercih eden kullanıcılarınızı çağrı yoğunluğunuz azalınca otomatik olarak geri arayak müsait olan temsilciye bağlayabilirsiniz. Böylece çalışanlarınız sadece çağrıların yoğun olduğu saatlerde çağrıda olup çağrı sayınız azaldığında boş beklememiş olurlar.
Maliyet Tasarrufu Sağlarlar
- Acentalarınız mevcutta kullanmış oldukları sabit numaralarını Kobikom servisine taşıyarak %70-80 daha uygun tarifeler üzerinden arama yaparak aynı oranlarında tasarruf etme imkânı elde etmiş olurlar.
- Hat başına her Ay ödemiş oldukları 30 ile 40 TL arasında sabit hat ücretini ortadan kaldırmanın yanı sıra dış aramalarını Kobikom’un özel tarifeleri ile yaprak %70-80 oranlarında tasarruf etmiş olurlar. Tüm şubeler ve merkez kendi aralarında merkezin belirleyeceği kısa kodlarla tamamen ücretsiz görüşmüş olurlar.
Seyahat ve konaklama şirketleri için çağrı merkezi yazılımı
Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı ile uzaktan kullanıma hazır telefon yazılımı KobiPBX ile işinizi her yerden yönetin, böylece işinizi büyütmeye odaklanabilirsiniz. Herhangi bir güçlük çekmeden şubelerinizi, departmanlarınızı ve ekip üyelerinizi birbirine bağlayabilirsiniz. Rezervasyon biriminiz internetin olduğu her yerden çağrıları cevaplayabilir.
Her yerde çalışma imkanı edinin
Personeli, müşterileri ve ortakları, iş onları nerede bulursa bulsun, işbirliği yapmak için bir araya getirin.
Herhangi bir cihazdan arama alıp arama yapın
Ekibinizdeki herkese aram yapıp, kısa mesaj ve faks gönderip almaları için güvenli bir DID numarası verin.